Podem crear una imatge que tingui moviment propi i que a més dins d'ella existeixi una part que es mou també.
El procediment és el següent:
El procediment és el següent:
- Creem el dibuix principal, per exemple un cotxe sense rodes, en el cas que vulguem fer girar les rodes.
- Mitjançant INSERTAR -> CREAR SÍMBOLO (F8)
- dibuixarem la part que volem animar independentment del símbol principal, en l'exemple una roda de cotxe.
- Aquesta roda l'animarem, fent-la rotar, mitjançant una interpolació de moviment.
- Tot aquest procés el fem dins el símbol en qüestió, no dins l'Escena.
- Tornem al dibuix principal (ESCENA), i al cotxe que em creat sense rodes li afegim, primer una roda i després l'altra de la Biblioteca.
- Si premem F11, observarem que tenim el símbol de la roda emmagatzemat a la Biblioteca. Cliquem i arrosseguem damunt del cotxe (l'escenari), les adaptem al tamany que ens interessa.
- Quan veiem que tot està proporcionat ens tocarà convertir tot el dibuix principal, cotxe, més ambdues rodes, a símbol (F8).
- Podem comprovar-ne el resultat prement Ctrl + Enter
Moviment de les RODES del COTXE
No comments:
Post a Comment